مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 17:252022-01-18اقتصادي

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی باعث ایجاد گشایش های اقتصادی در چهارمحال و بختیاری می شود


رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به معضل بیکاری که در استان وجود دارد، چنانچه عموم مردم از مزایای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی مطلع و ورود پیدا کنند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به معضل بیکاری که در استان وجود دارد، چنانچه عموم مردم از مزایای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی مطلع و ورود پیدا کنند، به طور قطع این طرح ملی باعث ایجاد گشایش های اقتصادی در استان خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، نشست شورای راهبردی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری با حضور رییس جهاددانشگاهی واحد استان، سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی و مدیران ستادی و مدیران مراکز شش گانه آموزش های تخصصی، برگزار شد.

سیروس رضایی- رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت طرح توسعه مشاغل خانگی در سطح ملی و حساسیتی که در خصوص این طرح های ملی وجود دارد، اظهار کرد: مدیریت مطلوب این طرح در استان در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده شد.

وی با بیان اینکه باتوجه به پیشروی بیماری کرونا، این طرح ملی در برهه ای از زمان به کند و منجر به انصراف متقاضیان از طرح شد، افزود: فعالیت مستمر جهادگران دانشگاهی باتوجه به مطلوب شدن شرایط برای به نتیجه رسیدن طرح باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی باعث ایجاد گشایش های اقتصادی در چهارمحال و بختیاری می شود

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی باعث ایجاد گشایش های اقتصادی در چهارمحال و بختیاری می شود