مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 17:202022-01-18سياسي

پیگیری مصوبات مسئولان به خوسف/پروژه های فاضلاب و بیمارستان در اولویت


نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس بر پیگیری مصوبات سفرهای مسئولان به شهرستان خوسف تاکید کرد و گفت: اجرای پروژه فاضلاب و تکمیل بیمارستان در اولویت پیگیری ها باشد.

- ، حسین خسروی عصر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی برای اولین سفر استاندار به شهرستان خوسف خطاب به فرماندار و مسئولان این شهرستان گفت: در مرحله اول برنامه ریزی کنید تا از سفر به نحو احسن استفاده شود و زمان را تنظیم کنید تا استاندار بتوانند از تمام روستاها و مناطق شهرستان بازدید داشته باشند و درخواست ها و مشکلات اولویت بندی شده و بر اساس اولویت مردمی و منابع دولت مطرح شود.

وی ادامه داد: مسئولان شهرستان با مدیریت فرماندار تمام مشکلات را احصا کنند و در انتها این موارد در قالب 4 یا 5 مشکل اساسی که به نفع مردم و عمومی تر باشد در اختیار استاندار قرار گیرد ولی آنگونه هم نباشد که اعتبارات همگی به یک اداره و برای یک موضوع در نظر گرفته شود و مابقی مسائل بر زمین بماند.

وی از فرماندار خواست تا مهم ترین خواسته از استاندار اجرایی شدن مصوبات قبلی سفر استاندار قبل باشد که از خرداد ماه سال جاری از سفر استاندار قبلی ملانوری باقی مانده و اقدامی صورت نگرفته است.

وی با گلایه از اینکه در سفر ملانوری به خوسف اجرایی نشدن هیچکدام از مصوبات ادامه داد: برای آسفالت ورودی ماژان و یا مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مصوبات مسئولان به خوسف/پروژه های فاضلاب و بیمارستان در اولویت

پیگیری مصوبات مسئولان به خوسف/پروژه های فاضلاب و بیمارستان در اولویت