مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 17:202022-01-18سياسي

جهاد سازندگی؛ حلقه مفقوده تحقق دولت مردمی/ دستور فوری رییس جمهور به کجا رسید ؟


رییس دولت سیزدهم در کمیته احیای جهاد سازندگی به معاون اول خود ماموریت می دهد که ظرف 20 روز ساز و کار احیا و جایگاه آن را با همفکری صاحبنظران پیشنهاد نماید و از آن زمان تاکنون نزدیک به 100 روز می گذرد و مشخص نیست فرجام این ایده چه خواهد شد.

- خبرگزاری فارس، استان تهران: یکی از ویژگی هایی که می توان از آن به عنوان گفتمان غالب دولت سیزدهم یاد کرد، مردمی بودن است که این موضوع با حضور پررنگ اعضای دولت به ویژه رییس جمهور در بین مردم کاملا مشهود است اما آیا این حضور صرف در بین مردم به رغم لازم بودن و فواید بسیار کافی است؟ رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اخیر خود همزمان با سالروز قیام 15 دی ماه 1356 مردم قم خطاب به جمعی از نخبگان و علمای حاضر در این دیدار که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شد به این موضوع پرداختند و با تایید حرکت ارزشمند دولت سیزدهم و رییس جمهور مبنی بر حضور در بین مردم و تاکید بر ادامه آن، خواستار طراحی ساز و کار برای بهره گیری از ظرفیت ها و مشارکت های مردمی به منظور تکمیل این رویکرد شدند.

ایشان ایجاد سازوکاری برای بهره مندی از دیدگاهها و شیوه های پیشنهادی صاحبنظران، متخصصان و مردم و بررسی چگونگی استفاده از مشارکت های مردمی را در اقدامات دولت لازم دانستند و با توجه به علاقه بسیاری از مردم برای کمک و مشارکت با دولت در بخشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد سازندگی؛ حلقه مفقوده تحقق دولت مردمی/ دستور فوری رییس جمهور به کجا رسید ؟

جهاد سازندگی؛ حلقه مفقوده تحقق دولت مردمی/ دستور فوری رییس جمهور به کجا رسید ؟