مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 17:102022-01-18اقتصادي

ثبت نام بیش از 51 هزار نفر زنجانی در سامانه نهضت ملی مسکن


رییس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: 51 هزار و 500 نفر در این استان در طرح نهضت ملی مسکن تا 25 دی ثبت نام کردند.

- ، بهزاد کردلو گفت: از 28 مهر ماه سالجاری تا 25 دی بیش از 51 هزار و 500 نفر در استان زنجان با احتساب مجردین بالای 23 سال، در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه شهرستان زنجان بیشترین ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن در استان را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: 38 هزار و 38 نفر در این شهرستان برای طرح نهضت ملی ثبت نام کردند.

رییس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان همچنین از ثبت نام 4 هزار نفر در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: مابقی ثبت نام ها هم مربوط به شهرهای با جمعیت زیر 100 هزار نفر می باشد.

کردلو با تاکید بر اینکه ثبت نام مجردین بالای 23 سال هم در طرح نهضت ملی مسکن از 20 دی آغاز شده است، تاکید کرد: ثبت نام تا 20 بهمن ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه پالایش متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان شروع شده است، بیان داشت: طی یک یا دو ماه آینده پالایش تمام خواهد شد و جهت تشکیل پرونده هم به متقاضیان واجد شرایط پیامک ارسال می شود تا به کارگزاری ها مراجعه کرده و مدارک خود را تکمیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 51 هزار نفر زنجانی در سامانه نهضت ملی مسکن

ثبت نام بیش از 51 هزار نفر زنجانی در سامانه نهضت ملی مسکن