مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:502022-01-18سياسي

آیت الله علم الهدی: آن زمان که بخواهیم با دشمن بسازیم روز مرگ انقلاب است


نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: مبارزه تمام نشده است و آن زمان که بخواهیم با دشمن بسازیم روز مرگ انقلاب است و آن همه شهادت و فداکاری خنثی و همه چیز بی نتیجه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان  خراسان رضوی در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت روز شهرستان و 30 دی 57 قوچان اظهار کرد: قوچان شهرستانی است که سوابق تاریخی آن حکایت از موقعیت خاص پرورشی و تربیتی نسبت به جامعه گذشته خود دارد و پایگاه عظیمی برای ایجاد تحول در عناصر فداکار، خدمتگذار، شجاع، غیور و دلاور در طول تاریخ بوده است.

وی افزود: شهرستان قوچان از عناصر قوی و نیرومند با دلاوری و غیرت بالا برخوردار بود که چهره های مبارز در طول تاریخ ساخته است، افزود: در تاریخ خراسان و حتی ایران حرکت هایی مشاهده می شود که پایگاه تربیتی انسان های مبارز، قوی، اثرگذار و نیرومند از قوچان بوده است.

آیت الله علم الهدی با اشاره به این که قوچان در جریان تربیت علمای بزرگ نیز دارای سابقه ای است، گفت: از آثار آقانجفی قوچانی یک فکر نو و اندیشه تازه و انقلابی به دست می آید که نسبت به آن دوران زندگی، یک فکر فوق العاده محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: آن زمان که بخواهیم با دشمن بسازیم روز مرگ انقلاب است

آیت الله علم الهدی: آن زمان که بخواهیم با دشمن بسازیم روز مرگ انقلاب است