مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:452022-01-18سياسي

هنرمندان ارزشی همدان به جامعه معرفی شوند


نماینده ولی فقیه در استان همدان، معرفی و تقدیر از هنرمندان ارزشی و متعهد و بومی را مهم و لازم دانست و گفت: هنرمندان ارزشی و متعهد باید به جامعه معرفی شوند.

- به گزارش، سه شنبه حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی با با حضور در منزل رقیه کریمی؛ برگزیده جشنواره بین المللی ادبیات مقاوت لبنان، از وی تجلیل کرد و پرداختن به موضوع سردار سلیمانی در داستانِ ارزشی رقیه کریمی را ارزشمند دانست و گفت: اینکه یک ایرانی کتابی ارزشی با موضوع سردار سلیمانی را به زبان عربی که دومین زبان زنده دنیاست تألیف کرده و در مجامع بین المللی بدرخشد قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه مراجع عظام نیز به طلبه ها برای تقویت زبان خارجی برای نشر مفاهیم ایرانی و اسلامی در مجامع مختلف تاکید دارند، تصریح کرد: برای ایجاد نفوذ فرهنگی در اقصی نقاط دنیا، باید از زبان های مختلف، به ویژه زبان عربی استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی و تقدیر از هنرمندان ارزشی و متعهد بومی را مهم و لازم دانست و تصریح کرد: هنرمندان ارزشی و متعهد باید شناخته و به جامعه معرفی شوند.

رییس حوزه هنری استان همدان نیز در این برنامه معرفی و حمایت از هنرمندان را از وظایف مسئولان فرهنگی استان دانست و گفت: نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسئولان، متولیان و دغدغه مندان فرهنگی بر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان ارزشی همدان به جامعه معرفی شوند

هنرمندان ارزشی همدان به جامعه معرفی شوند