مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:402022-01-18سياسي

امضای یک تفاهم نامه برای توسعه گردشگری دفاع مقدس


تفاهم نامه همکاری بین شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی و ستاد مرکزی راهیان نور با هدف توسعه راهیان نور و گردشگری دفاع مقدس و یادآوری رشادت های هشت سال جنگ تحمیلی امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری فی مابین ستاد مرکزی راهیان نور کشور به نمایندگی سردار نادر ادیبی به عنوان دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی به نمایندگی خشایار نیکزادفر به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مذکور و منعقد شد.

تفاهم نامه حاضر با هدف اصلی توسعه گردشگری دفاع مقدس برای احیای فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت، یادآوری رشادت های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، نشر آن ها و تجلیل از مقام شامخ شهدا امضا شده است.

همچنین برنامه ریزی و کمک به توسعه زیرساخت های راهیان نور و گردشگری مناطق عملیاتی دفاع مقدس بر اساس اعلام نیازهای ستاد و ظرفیت های طرفین، بررسی، مطالعه و برنامه ریزی استفاده از ظرفیت سفرهای راهیان نور برای توسعه ایران گردی و گردشگری مناطق عملیاتی دفاع مقدس از استان های مبدا تا مقصد، بررسی، مطالعه و امکان سنجی توسط طرفین در خصوص احداث مجتمع های خدماتی بهداشتی بین راهی در یادمان های شهدا و مسیرهای دسترسی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، بررسی، مطالعه و امکان سنجی توسط طرفین در خصوص جذب و حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای یک تفاهم نامه برای توسعه گردشگری دفاع مقدس

امضای یک تفاهم نامه برای توسعه گردشگری دفاع مقدس