مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:402022-01-18سياسي

مجلس به حذف یکباره ارز ترجیحی رای نمی دهد


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس هیچ گاه به حذف یکباره ارز ترجیحی رای نمی دهد زیرا میزان یارانه نقدی پیشنهادی دولت تامین کننده هزینه های حذف ارز 4200 تومانی نیست.

- به نقل از اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست هم اندیشی بررسی الزامات و نیازمندی های لازم برای تأمین نهاده های دام و طیور پس از حذف ارز ترجیحی با بیان اینکه مجلس هیچ گاه به حذف یکباره ارز ترجیحی رأی نمی دهد زیرا میزان یارانه نقدی پیشنهادی دولت تأمین کننده هزینه های حذف ارز 4200 تومانی نیست، اظهار کرد: مجلس هنوز از مباحث مطرح شده توسط دولت درباره حذف ارزترجیحی اقناع نشده است.

اگر بنا به حذف ارز ترجیحی باشد باید رییس جمهور شخصاً وارد میدان شده و برای اجرای این اصلاح اقتصادی تمامی هیأت دولت، فرمانداران، استانداران و … را با خود همراه کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر ساله در بودجه پیشنهادی دولتها به مقدار قابل ملاحظه ای کسری وجود دارد، افزود: البته اگر تبصره هایی که از سوی دولتها به بودجه افزوده می شود و جزو مخارج دولت است را نیز محاسبه کنیم بدون تردید میزان کسری بودجه از رقم اعلام شده نیز بیشتر است ولی هیچ گاه بودجه تبصره ها در بودجه کلی لحاظ نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به حذف یکباره ارز ترجیحی رای نمی دهد

مجلس به حذف یکباره ارز ترجیحی رای نمی دهد