مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:302022-01-18سياسي

دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح ایران را درک کرده ند


با توجه به حضور مقتدرانه و قدرتمند مرزبانان سپاه و نیروی انتظامی، امنیت در مناطق مرزی برقرار است و دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح را دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد پاکپور ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) یکی از یگان های به نامِ سپاه در دوران دفاع مقدس بود.

وی عنوان کرد: ایجاد امنیت پایدار و به موازات آن ایجاد زیرساخت های لازم، بومی سازی امنیت با سازماندهی نیروهای محلی، رفع خلاء های مرزی و کمک به مرزنشینان و رفع محرومیت از مناطق مرزی، پنج موضوع و محور اساسی برای یگان های نیروی زمینی سپاه در انجام مأموریت های محوله است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: با توجه به حضور مقتدرانه و قدرتمند مرزبانان سپاه و نیروی انتظامی، امنیت در مناطق مرزی برقرار است و دشمنان هم پیام اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را دریافت کرده اند.

سردار پاکپور با اشاره به اقتدار موشکی و پهپادی نیروهای مسلح کشور، مطرح کرد: دشمنان به قدرت نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتراف می کنند به گونه ای که مکنزی می گوید زمانی ما برتری هوایی داشتیم ولی الان نمی توانیم با قاطعیت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح ایران را درک کرده ند

دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح ایران را درک کرده ند