مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:252022-01-18بين الملل

قاتل نروژی درخواست عفو مشروط داد


این قاتل 42 ساله همچنین کاغذهایی در دست داشت که بر روی آن نوشته شده بود: نسل کشی ملت های سفیدپوست ما را متوقف کنید و جنگ داخلی نازی - این قاتل 42 ساله همچنین کاغذهایی در دست داشت که بر روی آن نوشته شده بود: نسل کشی ملت های سفیدپوست ما را متوقف کنید و جنگ داخلی نازی آندرس برینگ بریویک، قاتل نروژی که برای شرکت در جلسه استماع درخواست عفو مشروط خود وارد دادگاه شده بود، درود هیتلری فرستاده و بار دیگر بر ایدئولوژی راست افراطی خود پافشاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بریویک که یک راست گرای افراطی است، در نروژ و در ماه ژوییه سال 2011، به شکلی وحشیانه جان 77 تن را گرفت.

او هشت نفر را به وسیله یک خودروی بمب گذاری شده و 69 تن دیگر را با شلیک مستقیم گلوله درکمپ جوانان حزب کارگر نروژ به قتل رساند؛ اکثر قربانیان این فاجعه نوجوان بودند.

برویک که بیش از 10 سال گذشته را در زندان سپری کرده است، درخواست عفو مشروط داده و برای شرکت در جلسه استماع درخواست خود به دادگاه رفته بود؛ او در زمان ورود به این جلسه، دست راست خود را بالا آورده و درود هیتلری فرستاد تا بار دیگر ایدئولوژی راست افراطی خود را اعلام کرده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل نروژی درخواست عفو مشروط داد

قاتل نروژی درخواست عفو مشروط داد