مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:152022-01-18اقتصادي

کردی: هدف تعرفه های جدید برق نهادینه سازی مصرف بهینه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آرش کردی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری نهمین کنفرانس منطقه ای سیرد ایران که در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد، - مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: هدف تعرفه های جدید برق نهادینه سازی مصرف بهینه در بین مشترکان و نیز پایداری انرژی برای نسل های آینده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آرش کردی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری نهمین کنفرانس منطقه ای سیرد ایران که در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد، در پاسخ به خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: اجرای طرح تعرفه های جدید علاوه بر اصلاح رفتار های مصرفی مشترکان گام مهمی در حفاظت از محیط زیست است، زیرا با کاهش مصرف در بخش خانگی از میزان مصرف سوخت توسط نیروگاه ها کاسته شده و به این ترتیب محیط زیست از آلاینده ها حفاظت خواهد شد.

وی در باره منابع مالی که قرار است در قالب مشوق به مشترکان کم مصرف داده شود، اظهار داشت: منابع لازم از محل صرفه جویی که این طرح برای صنعت برق به همراه خواهد داشت، تامین می شود؛ همچنین این منابع از محل سرمایه گذاری که دیگر قرار نیست برای ساخت نیروگاه انجام شود تامین خواهد شد.

مدیرعامل توانیر در این باره افزود: اگر قرار باشد برای تامین نیاز مشترکان پرمصرف در ساعت های محدود که بین 300 تا 400 ساعت در سال است نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردی: هدف تعرفه های جدید برق نهادینه سازی مصرف بهینه است

کردی: هدف تعرفه های جدید برق نهادینه سازی مصرف بهینه است