مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:102022-01-18سياسي

فرمانده نیروی زمینی سپاه: دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح ایران را درک کرده اند


سردار پاکپور در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را درک کرده اند.

- فرمانده نیروی زمینی سپاه: دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح ایران را درک کرده اند سردار پاکپور در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را درک کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام و جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، با اشاره به رشادت های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ همیشه پیروز 44 قمربنی هاشم علیه السلام در هشت سال دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس، کارنامه این یگان در عرصه های مختلف دفاع از امنیت کشور در مرزهای شمالغرب، جنوب غرب و جنوب شرق کشور را مایه افتخار دانست.

سردار پاکپور افزود: تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام یکی از یگان های بنامِ سپاه در دوران دفاع مقدس بود و بارها از فرماندهان وقت شنیده ام که در عملیات های بزرگ، سردار خرازی و دیگران در لشکر 14 امام حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی زمینی سپاه: دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح ایران را درک کرده اند

فرمانده نیروی زمینی سپاه: دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح ایران را درک کرده اند