مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:102022-01-18سياسي

دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را درک کرده اند


با توجه به حضور مقتدرانه و قدرتمند مرزبانان سپاه و نیروی انتظامی، امنیت در مناطق مرزی برقرار است و دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح را دریافت کرده اند.

- ، سردار محمد پاکپور ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: تیپ 44 قمربنی هاشم (ع) یکی از یگان های به نامِ سپاه در دوران دفاع مقدس بود.

وی عنوان کرد: ایجاد امنیت پایدار و به موازات آن ایجاد زیرساخت های لازم، بومی سازی امنیت با سازماندهی نیروهای محلی، رفع خلاء های مرزی و کمک به مرزنشینان و رفع محرومیت از مناطق مرزی، پنج موضوع و محور اساسی برای یگان های نیروی زمینی سپاه در انجام مأموریت های محوله است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: با توجه به حضور مقتدرانه و قدرتمند مرزبانان سپاه و نیروی انتظامی، امنیت در مناطق مرزی برقرار است و دشمنان هم پیام اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را دریافت کرده اند.

سردار پاکپور با اشاره به اقتدار موشکی و پهپادی نیروهای مسلح کشور، مطرح کرد: دشمنان به قدرت نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتراف می کنند به گونه ای که مکنزی می گوید زمانی ما برتری هوایی داشتیم ولی الان نمی توانیم با قاطعیت بگوییم برتری هوایی داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را درک کرده اند

دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را درک کرده اند