مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:052022-01-18سياسي

بررسی لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران تا پایان بهمن ماه


رییس شورای شهر تهران از بررسی لایحه بودجه 1401 شهرداری تا پایان بهمن در شورا خبر داد و گفت: بودجه را ابتدا در کمیسیون تلفیق و بعد در صحن علنی شورا بررسی می کنیم.

- این پروسه ان شاءالله تا پایان بهمن به نتیجه خواهد رسید و نتیجه آن در صحن شورای شهر پس از تکمیل به صورت عمومی اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در پایان چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: بودجه را ابتدا در کمیسیون تلفیق و بعد در صحن علنی شورا بررسی می کنیم.

این پروسه ان شاءالله تا پایان بهمن به نتیجه خواهد رسید و نتیجه آن در صحن شورای شهر پس از تکمیل به صورت عمومی اعلام می شود.

وی افزود: شهردار تهران امروز در صحن شورا توضیحات مفصلی در مورد گلوگاه های شهرداری، مشکلات شهر، منابع درآمدی و تنظیمات بودجه ای ارائه کردند و در شورا همه این مسائل بررسی خواهد شد.

چمران در پاسخ به این سوال که آیا بودجه اعلام شده در لایحه بودجه 1401 قابلیت تحقق دارد یا خیر؟ گفت: این مسأله بستگی به تلاش دوستان در شهرداری دارد و اینکه چقدر بتوانند مشارکت های عمومی را جذب کنند؛ به هر حال شرایط کشور هم در این زمینه حائز اهمیت است، به ویژه در ساخت وسازها می تواند افق روشنی جهت تحقق بودجه باز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران تا پایان بهمن ماه

بررسی لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران تا پایان بهمن ماه