مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:452022-01-18سياسي

شهرداری ها کمک به کتابخانه ها را فراموش نکنند


معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام خواستار پیگری بیشتری برای جلب مشارکت نهادهای انقلابی در حوزه ی کتابخانه هاشد و بر استفاده از نظرات فرهیختگان فرهنگی در حوزه ی فرهنگ و آسیب های اجتماعی تأکید کرد .

-   محمدسبحان حسنی در چهارمین نشست اعضای انجمن کتابخانه های عمومی استان اظهار کرد: توجه به نظرات فرهیختگان و نخبگان برای آینده ی فرهنگی استان بسیار راهگشاست و با توجه به این که ایلام فرهنگ بسیار غنی باستانی دارد و فرهنگ دفاع مقدس نیز به آن اضافه شده که گنچینه ی بسیار قدرتمندی است و باید توجه بیشتری در این حوزه صورت گیرد که می طلبد در حوزه های سخت افزاری و بحث های نرم افزاری دوستان تأثیرگذار بتوانند نقش آفرین بیشتری را ایفا نمایند .

وی با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه ی کتابخانه ها با توجه به محدودیت های موجود صورت گرفته افزود: فعالیت های فرهنگی و زیرساختی مناسبی در حد توان و یا بیشتر صورت گرفته است و باید کارهای صورت گرفته را ببینیم و قدردان باشیم ولی ممکن است این اقدامات کافی نباشد و باید افق های بلندتری را برای خود ترسیم کنیم .

معاون استاندار ایلام بر پیگیری جذب سهم 50 درصدی وزارتخانه ها برای اجرای پروژه های استانی تأکید و تصریح کرد: برای جذب این قول ها و اعتباراتی که در آن می بایست استان 50 درصد اعتبار و مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها کمک به کتابخانه ها را فراموش نکنند

شهرداری ها کمک به کتابخانه ها را فراموش نکنند