مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:452022-01-18سياسي

تلاش برای متقاعدسازی پزشکان اهواز در رعایت پروتکل ها


دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به وجود 2 هزار مرکز درمانی در این شهرستان از تلاش برای افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی و نصب تهویه در این اماکن خبر داد.

- دکتر مهران احمدی بلوطکی در جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (28 دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه در این شرایط انجام واکسیناسیون در اولویت است، اظهار کرد: پراکندگی جمعیت و حاشیه نشینی در غرب اهواز بیشتر است بنابراین ممکن است برخی برای دریافت واکسن مراجعه نکنند.

در این شرایط، برای افزایش پوشش واکسیناسیون باید سه تا چهار دستگاه آمبولانس به مدت چهار ماه در اختیار مرکز بهداشت غرب اهواز قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص نصب تهویه در اماکن مختلف افزود: در اهواز حدود 2 هزار مرکز درمانی وجود دارد که در وهله نخست با مسئولان داروخانه ها نشست هایی برگزار و اخطاریه های زیادی صادر شد.

هر چند مقاومت هایی وجود داشت اما در حال حاضر در زمینه نصب تهویه در داروخانه ها اقدامات خوبی انجام شده است.

دبیر شورای سلامت اهواز در خصوص رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در مطب های پزشکان گفت: نباید همه اصناف را با هم مقایسه کرد؛ با این وجود در حال متقاعدسازی پزشکان برای نصب تهویه و رعایت دیگر پروتکل های بهداشتی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای متقاعدسازی پزشکان اهواز در رعایت پروتکل ها

تلاش برای متقاعدسازی پزشکان اهواز در رعایت پروتکل ها