مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:452022-01-18اجتماعي

آخرین وضعیت تیم امداد و نجات در کوهستان علم کوه


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران با اعلام سلامت تیم امداد و نجات در علم کوه گفت: ارتباط ماهواره ای برای امدادگران برقرار شده اما برای اعزام بالگرد به منظور نجات امدادگران منتظر تثبیت وضعیت جوی به منظور فرود بالگرد در منطقه و انتقال تیم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، دو تن از کوهنوردان تهرانی به نام های عباس کلهر ( مربی برف) و حامد شاه حسینی (راهنمای سنگ) طی برنامه ریزی از قبل تعیین شده قرار بود سه شنبه 21 دی ماه امسال قله علم کوه را از مسیر گرده آلمان ها صعود کنند که به دلیل سرمای شدید زمین گیر شدند و تلاش امدادگران برای نجات آنها بی نتیجه ماند و هر دو نفر جان خود را از دست دادند.

یک گروه پزشکی و تخصصی کوهستان ایران از ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه 22 دی ماه امسال خبر گرفتار شدن 2 تن از کوهنوردان تهرانی به نام های عباس کلهر ( مربی برف) و حامد شاه حسینی (راهنمای سنگ) در منطقه گرده آلمان ها و زیرسنگ سماور را دریافت کردند که به دلیل سرمای شدید و یخ زدگی یکی از کوهنوردان جهت صعود به دیواره و صخره گرده آلمان ها در منطقه خرسان در تماس با جمعیت هلال احمر درخواست امدادرسانی کردند.

با همکاری سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ابتدا قرار بر اعزام تیمی در عصر روز چهارشنبه بود که با هماهنگی های انجام شده بین کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تیم امداد و نجات در کوهستان علم کوه

آخرین وضعیت تیم امداد و نجات در کوهستان علم کوه