مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:302022-01-18اجتماعي

سرانه فضای سبز در شهرهای بالای 50 هزار نفر به 15 متر می رسد


مدیرکل محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: پیشنهادی به رییس جمهور مبنی بر تشکیل سازمان ملی پسماند در کشور ارائه شده تا بتوانیم در حوزه خدمات شهری کیفیت عملکرد را افزایش دهیم.

- ایسنا/البرز مدیرکل محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: پیشنهادی به رییس جمهور مبنی بر تشکیل سازمان ملی پسماند در کشور ارائه شده تا بتوانیم در حوزه خدمات شهری کیفیت عملکرد را افزایش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب راضی در سی و هفتمین کمیسیون معاونین خدمات شهری و محیط زیست کلانشهرهای کشور که پیش از ظهر امروز در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: طی 10 سال آینده، سرانه فضای سبز شهری در تمامی شهرهای بالای 50 هزار نفر جمعیت باید به 15 متر برسد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای دستیابی به این هدف صورت گرفته، گفت: طبق سیاست های تعیین شده، آبیاری فضاهای سبز ایجاد شده باید از محل پساب صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در چشم انداز مطرح شده، بنا بود شهرداری ها این پساب را خریداری کنند، ادامه داد: با ورود وزیر کشور به این حوزه، جلساتی با سازمان برنامه و وزارت نیرو برگزار شد و در نهایت مقرر گردید ماده 22 آیین نامه دولت در خصوص هوای پاک اصلاح شود و پساب به صورت رایگان در اختیار شهرداری ها قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای سبز در شهرهای بالای 50 هزار نفر به 15 متر می رسد

سرانه فضای سبز در شهرهای بالای 50 هزار نفر به 15 متر می رسد