مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:302022-01-18اجتماعي

کولاک، بوران و بهمن در جاده های غرب استان اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش برف و وزش باد باعث کولاک، بوران، ریزش بهمن و مسدود شدن جاده های روستایی به ویژه در پشت کوه فریدونشهر شده است.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: میانگین بارش در استان از ابتدای مهرماه تا امروز، 78 میلیمتر بوده که نسبت به میانگین بلندمدت، 6 درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به پیش بینی امروز هواشناسی از وزش باد در استان، گفت: سرعت وزش باد در اصفهان 50 کیلومتر در ساعت و در مناطق غربی تا 70 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

وزش باد تاکنون خساراتی به اشجار و داربست ها در مناطق غربی استان وارد کرده و باتوجه به بارش برف در اوایل هفته، وزش باد باعث کولاک و بوران و مسدود شدن جاده های روستایی به ویژه در پشت کوه فریدونشهر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام اینکه دما در استان تا پایان هفته تا 6 درجه سانتیگراد کاهش پیدا می کند، گفت: فعالیت سامانه بارشی برف که از اوایل هفته وارد استان شد، ادامه دارد و تا پایان هفته شاهد وزش باد و بارش پراکنده برف در مناطق غربی و جنوبی استان خواهیم بود، اما بارش برف به شدت اول هفته نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک، بوران و بهمن در جاده های غرب استان اصفهان

کولاک، بوران و بهمن در جاده های غرب استان اصفهان