مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:252022-01-18پزشكي

واکسن نزده ها در معرض ابتلا به کرونا هستند


رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: به همه افراد جامعه توصیه می کنیم هر نوع واکسن کرونا را که در دسترس بود، استفاده کنند، زیرا بیشترین افرادی که دچار کرونا می شوند افرادی هستند که واکسن نزده اند.

- علی صادقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سویه جدید کرونا، یعنی امیکرون ممکن است علائم ظاهری متفاوتی با موارد قبلی داشته باشد، ولی آنچه مشاهده می شود درمان این نوع از ویروس، تفاوتی ندارد و به همان شیوه دوران درمان انجام می شود.

وی افزود: هنوز بر مجامع علمی و پزشکی ثابت نشده است که سویه جدید اُمیکرون مرگ و میر کمتری نسبت به سویه های قبلی دارد و آنچه درباره این نوع کرونا ثابت شده، شدت 10 برابری این نوع نسبت به موارد مشابه است.

مردم دل خوش به رنگ آبی کرونا نباشند رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با بیان اینکه مشاهده می شود که روز به روز عادی انگاری با برگزاری جلسات مختلف در اماکن سربسته و همچنین دورهمی های خانوادگی رواج پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: عادی انگاری هایی که در جامعه مشاهده می شود می تواند وضعیت شهرستان اردستان را بار دیگر بحرانی کند.

صادقی تأکید کرد: شرایط رنگ بندی کرونایی با رفتار جامعه تغییر می کند و مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و دلخوش به رنگ آبی کرونا نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن نزده ها در معرض ابتلا به کرونا هستند

واکسن نزده ها در معرض ابتلا به کرونا هستند