مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:202022-01-18پزشكي

وضعیت پایدار کرونایی در کشور نشان دهنده تأثیر واکسیناسیون است


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با اشاره به شناسایی چهار بیمار مبتلا به امیکرون در این شهرستان، گفت: وجود وضعیت آبی پایدار در سطح شهرستان و کشور نشان دهنده تأثیر واکسیناسیون است.

- حسن ذبیحی در گفت وگو با دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه تاکنون چهار بیمار مبتلا به امیکرون در سطح شهرستان شناسایی شده، افزود: این بیماران در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد شناسایی شده اند، که ضمن قرنطینه خود افراد و خانواده های آنان، الزامات رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیز اجرا می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان ضمن تاکید بر تزریق دز سوم برای مقابله با امیکرون؛ خاطرنشان کرد: تزریق دز سوم واکسن برای مقابله با سویه امیکرون بسیار مؤثر است و حدود 90 درصد ایمنی ایجاد می کند بنابراین از افرادی که همچنان دز سوم را تزریق نکرده اند در خواست داریم دز سوم را بزنند.

ذبیحی یادآور شد: علاوه بر تکمیل واکسیناسیون و تزریق دز سوم، رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی نیز ضروری است.

وی با بیان اینکه مدتی است که موارد مرگ و میر کرونا در شهرستان به صفر رسیده است، تاکید کرد: کاهش موارد مرگ و میر در سطح کشور و وضعیت آبی پایدار در سطح کشور و استان مدیون واکسیناسیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پایدار کرونایی در کشور نشان دهنده تأثیر واکسیناسیون است

وضعیت پایدار کرونایی در کشور نشان دهنده تأثیر واکسیناسیون است