مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:452022-01-18سياسي

فضای مجازی برای انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان استفاده شود


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی برای انتقال مفاهیم انقلاب به نوجوانان و جوانان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مصطفی پور ظهر سه شنبه در نشست اعضای ستاد دهه فجر گیلان هدف از بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی را معرفی و فرهنگ سازی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان عنوان و اظهار کرد: نسل جوان باید بداند که انقلاب با چه تلاش هایی به ثمر رسیده است.

وی با بیان اینکه امروزه نسل جوان در معرض تهاجم فرهنگی دشمنان از طریق طرح سوالات و شبهات در فضای مجازی قرار دارد، افزود: دشمنان می خواهند جوانان و نوجوانان از نسل انقلاب فاصله بگیرند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، بزرگداشت دهه فجر را فرصتی برای برقراری پیوند بین نسل اول انقلاب و نسل جوان دانست و تصریح کرد: مردمی بودن و اسلامی بودن اساس و ریشه انقلاب اسلامی ایران است.

مصطفی پور با اشاره به اینکه پاسداری از اسلام و آموزه های قرآنی هدف امام خمینی (ره) از تشکیل انقلاب بود، گفت: قبل از انقلاب کشور در حوزه سیاسی وابسته به ابرقدرت ها بود اما با انقلاب شرایط تغییر کرده است.

وی تصریح کرد: با وجود تلاش دشمنان برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران شاهد آثار و برکات این انقلاب در تمام نقاط جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی برای انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان استفاده شود

فضای مجازی برای انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان استفاده شود