مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:402022-01-18اقتصادي

تاکید بر ارائه آموزش های لازم در زمینه حقوق بانکی به قضات و کارکنان بانک ها


نشست بررسی راهکاره های افزایش تعامل میان قوه قضاییه و بانک های دولتی و اتخاذ تصمیم درخصوص طراحی و اجرای دوره های آموزشی مشترک به همت اداره کل آموزش معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و با حضور مدیرکل آموزش این معاونت در محل ساختمان شماره 3 قوه قضاییه برگزار شد.

- نشست بررسی راهکاره های افزایش تعامل میان قوه قضاییه و بانک های دولتی و اتخاذ تصمیم درخصوص طراحی و اجرای دوره های آموزشی مشترک به همت اداره کل آموزش معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و با حضور مدیرکل آموزش این معاونت در محل ساختمان شماره 3 قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، مهدی جوهری مدیرکل آموزش قوه قضاییه در این جلسه با اشاره به کثرت دعاوی متقابل بانک ها با اشخاص حقیقی و حقوقی عنوان کرد: نظر به برخی از دلایل شکست بانک ها در پرونده های مطروحه و همچنین اهمیت و ضرورت تعامل و مشارکت طرفین، طراحی و برگزاری آموزش های لازم در زمینه های حقوق بانکی و نظام مالی برای قضات و کارکنان بانک ها از جمله موارد مورد تاکید است.

در ادامه، اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و در پایان مقرر گردید نیازها و عناوین آموزشی مورد نیاز با مشخص نمودن فراگیران و سطح بندی آنان (قضات، دادورزان، رؤسای شعب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر ارائه آموزش های لازم در زمینه حقوق بانکی به قضات و کارکنان بانک ها

تاکید بر ارائه آموزش های لازم در زمینه حقوق بانکی به قضات و کارکنان بانک ها