مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:002022-01-18سياسي

برای خروج از مشکلات جامعه به احیا گفتمان دفاع مقدس نیاز داریم


جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: عبور از بحران های اجتماعی از طریق بازتولید گفتمان دفاع مقدس امکان پذیر است و امروز به احیا این گفتمان نیازمندیم.

- سرتیپ ستاد نبی سهرابی در مراسم در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین که صبح سه شنبه در سالن شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انتقال پیام دفاع مقدس به جامعه امروز و نسل های آینده است.

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ادامه داد: رسالت بنیاد حفظ آثار بازسازی گفتمان دفاع مقدس در متن و بطن اجتماعی کشور است و در دهه پنجم انقلاب برای عبور از بحران های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و نیازمند بازتولید گفتمان دفاع مقدس هستیم.

وی ادامه داد: وضع اجتماعی امروز کشور محصول پدیده فاصله گرفتن از فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس است، اگر شاهد مشکلات مختلف هستیم به همین علت است و باید به گفتمان دفاع مقدس برگردیم.

این مسئول با بیان اینکه چگونگی بازنمایی دفاع مقدس نکته مهمی است تصریح کرد: نمی توانیم جامعه را به عقب برده و به گذشته برگردانیم ولی باید جامعه را احیا کنیم و این مهم بستگی به هنر و تلاش و همت ما دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای خروج از مشکلات جامعه به احیا گفتمان دفاع مقدس نیاز داریم

برای خروج از مشکلات جامعه به احیا گفتمان دفاع مقدس نیاز داریم