مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:502022-01-18پزشكي

کارشناسان بهداشت آلودگی در آب شرب سبزوار و کوهسرخ را تایید نکرده اند


مدیر دفتر پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا خراسان رضوی گفت: تا کنون هیچ آلودگی در آب شرب دو شهرستان سبزوار و کوهسرخ مورد تایید کارشناسان بهداشت نبوده است.

- مدیر دفتر پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا خراسان رضوی: کارشناسان بهداشت آلودگی در آب شرب سبزوار و کوهسرخ را تایید نکرده اند ایسنا/خراسان رضوی مدیر دفتر پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا خراسان رضوی گفت: تا کنون هیچ آلودگی در آب شرب دو شهرستان سبزوار و کوهسرخ مورد تایید کارشناسان بهداشت نبوده است.

پیش از این 2 خبر درباره سلامت آب شهرستان های سبزوار و کوهسرخ در ایسنا منتشر شدند که در آن با افراد مختلفی گفت وگو و درباره سلامت آب این 2 شهرستان پرسش و پاسخ هایی مطرح شده بود.

محمد جواد ادیبی نیا در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به ادعاهایی مبنی بر آلوده بودن آب شرب شهرستان های سبزوار و کوهسرخ و همچنین موضوع آلودگی آن اظهار کرد: از نظر کیفیت شیمیایی، میزان املاح و طعم آب، شهر سبزوار یکی از بهترین آب های منطقه و استان خراسان رضوی را دارا می باشد و آب شرب این شهرستان از دشت های کلوت، کسکن و بفره تامین می شود و با توجه به اجرای خطوط انتقال و مخازن ذخیره اختلاط صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان بهداشت آلودگی در آب شرب سبزوار و کوهسرخ را تایید نکرده اند

کارشناسان بهداشت آلودگی در آب شرب سبزوار و کوهسرخ را تایید نکرده اند