مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:452022-01-18سياسي

درگاه ملی مجوزهای کشور به پنجره واحد صدور مجوزها تبدیل شود


عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: پیشنهاد می شود که در حال حاضر ضمن اولویت بندی، طرحی چند مرحله ای به منظور تبدیل تدریجی درگاه ملی مجوزهای کشور به پنجره واحد صدور مجوزها آماده شود.

- به نقل از خانه ملت، علی خضریان عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس درباره عدم اجرایی شدن سامانه G4B و تحقق نیافتن اهداف مدنظر برای این سامانه گفت: تبدیل شدن درگاه ملی مجوزهای کشور (G4B.

ir) به پنجره واحد صدور مجوزهای کشور، علی رغم تأکیدات و زیرساخت های قانونی موجود تاکنون فراهم نشده است که می توان در خصوص چرایی عدم توفیق در اجرای این قانون حتی بعد از گذشت یک سال، به دلایل عدیده ای اشاره کرد.

وی اضافه کرد: به عنوان یکی از دلایل عمده این موضوع که بیشتر در دولت دوازدهم فراگیر بود، می توان به اختلافات بین دستگاهی و عدم همکاری نهادهای مختلف با متولی اصلی این درگاه یعنی وزارت اقتصاد اشاره کرد.

صدور مجوز، در حقیقت نوعی قدرت و حاکمیت را برای مراجع صدور به همراه دارد.

از این روی مقاومت در برابر کاهش قدرت را می توان به عنوان اصلی ترین انگیزه این مراجع برای مخالفت با درگاه ملی مجوزهای کشور برشمرد.

خضریان تصریح کرد: علی رغم اینکه موضوع عدم همکاری دستگاه ها با نهاد متولی تا حدودی در دولت فعلی برطرف شده است و مطابق با شنیده ها وزارتخانه های صنعت، معدن و تجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگاه ملی مجوزهای کشور به پنجره واحد صدور مجوزها تبدیل شود

درگاه ملی مجوزهای کشور به پنجره واحد صدور مجوزها تبدیل شود