مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:452022-01-18سياسي

هزینه انتقال ندامتگاه «خورین» در ردیف بودجه ملی تعریف شده است


نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا گفت: هزینه انتقال ندامتگاه «خورین» در ردیف بودجه ملی تعریف شده است.

- ، حسین نوش آبادی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از زندان خورین که با همراهی و حضور مجید درویشی فرماندار ورامین، شمس دادستان، دقایقی رییس اداره اطلاعات، تقوی ونکی بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان ورامین از زندان خورین انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به امور رفاهی، خدماتی، فرهنگی و موارد دیگر جز وظایف ذاتی مسئولان برای خدمت به زندانیان است.

نماینده دشت ورامین با تاکید بر رفع مشکلات ساکنان روستا، زندانیان و خانواده هایشان گفت: با توجه به اینکه برای سومین بار است که در این مرکز حضور یافته ام این حضور منجر شده که نسبت به گذشته شرایط بهتر شود اما این بهبود کافی نیست و می بایست بیش از گذشته در راستای خدمت گذاری پیش قدم شویم.

نوش آبادی عنوان داشت: خورین شهری با اصالت و قدیمی است که نزدیک به 7 هزار نفر در این روستا ساکن هستند و باید شرایط را برای رفع مشکلات مهیا شود.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: انتقال ندامتگاه خورین در ردیف ملی تعریف شده و با تخصیص اعتبار مورد نظر و جانمایی صورت گرفته می توان به خواسته اهالی روستا، زندانیان و خانواده هایشان جامه عمل پوشاند و لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه انتقال ندامتگاه «خورین» در ردیف بودجه ملی تعریف شده است

هزینه انتقال ندامتگاه «خورین» در ردیف بودجه ملی تعریف شده است