مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:402022-01-18اقتصادي

امکان دریافت غرفه مجازی در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت فراهم شد


نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت برگزار شد و جاماندگان از این رویداد می توانند برای دریافت غرفه مجازی در این نمایشگاه، اقدام کنند.

- نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت برگزار شد و جاماندگان از این رویداد می توانند برای دریافت غرفه مجازی در این نمایشگاه، اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاهش واردات و رونق دادن به تولیدات داخلی مهم ترین هدف برگزاری 9 دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت است.

کاهش وابستگی آزمایشگاه های داخلی به تجهیزات و مواد وارداتی و همچنین استفاده از توانمندی های داخلی و حمایت از فعالیت های دانش بنیان در زمینه ساخت تجهیزات و تولید مواد آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را مجاب به برگزاری این نمایشگاه و تداوم آن در 9 دوره کرده است.

محمدحسین بهشتی، سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به تسهیلات ارائه شده در نمایشگاه مجازی امسال، گفت: شرایط برای ثبت نام و دریافت غرفه مجازی در نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت برای کسانی که در این دوره نمایشگاه حضور نداشتند، فراهم شد.

شرکت های حاضر در دوره نهم نیز می توانند برای ثبت محصولات جدید خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان دریافت غرفه مجازی در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت فراهم شد

امکان دریافت غرفه مجازی در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت فراهم شد