مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:352022-01-18اجتماعي

انسان ها در حال رقم زدن ششمین انقراض جمعی زمین!


یک مطالعه جدید، ما انسان ها را مسئول ناپدید شدن 260 هزار گونه از حیوانات از سال 1500 میلادی تاکنون می داند و ایلان ماسک نیز می گوید این احتمال وجود دارد که همه موجودات از روی زمین محو شوند.

- یک مطالعه جدید، ما انسان ها را مسئول ناپدید شدن 260 هزار گونه از حیوانات از سال 1500 میلادی تاکنون می داند و "ایلان ماسک" نیز می گوید این احتمال وجود دارد که همه موجودات از روی زمین محو شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، زمین پنج انقراض دسته جمعی ناشی از پدیده های طبیعی را تجربه کرده است، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد که ششمین انقراض جمعی هم اکنون در حال وقوع است و فعالیت های انسانی مقصر اصلی آن هستند.

این مطالعه که توسط دانشگاه هاوایی در مانوآ انجام شده است، نشان داد که سیاره ما از سال 1500 میلادی تاکنون 150 هزار تا 260 هزار(7.

5 تا 13 درصد) از تمام دو میلیون گونه شناخته شده خود را از دست داده است.

ایلان ماسک می گوید همه موجودات از روی زمین محو خواهند شد اگرچه برخی انکار می کنند که این کاهش چشمگیر منجر به انقراض جمعی دیگری خواهد شد، اما ایلان ماسک کارآفرین میلیاردر آمریکایی یکی از کسانی است که معتقد است افزایش نرخ انقراض گونه ها اجتناب ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان ها در حال رقم زدن ششمین انقراض جمعی زمین!

انسان ها در حال رقم زدن ششمین انقراض جمعی زمین!