مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:302022-01-18اقتصادي

درآمد دست فروشی و پیک موتوری از کارگری در کارخانه بیشتر است


عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با بیان اینکه کارگران پیک موتوری، رانندگان تاکسی ، کارگران فست فود ها درآمدهای بالاتری نسبت به کارگران واحدهای تولیدی کسب می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، هرویک یاری جانیان امروز در سی امین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اظهارداشت: خارج از دغدغه هایی که نهادهای دولتی برای کارخانجات تولیدی به وجود می آورند این روزها با مشکل کمبود واقعی نیروی کار در کارخانه ها مواجه هستیم.

  وی افزود: کسی با حقوق تعیین شده وزارت کار (حداقل حقوق) و حتی بالاتر از آن کار نمی کند و مدیران واحدهای تولیدی با چراغ در تاریکی در فضای کسب و کار به دنبال کارگران افغان هستند.

  عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران بیان داشت: کارگران پیک موتوری، رانندگان تاکسی های اینترنتی، کارگران فست فود ها و رستوران ها درآمدهای بالاتری نسبت به کارگران واحدهای تولیدی کسب می کنند.

  وی افزود: حتی اگر 30 درصد هم به حقوق سال 1401 کارگران اضافه شود باز هم کسی کارهای غیررسمی مانند دست فروشی را رها نمی کند تا در پای دستگاهی بایستد.

  این عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران  با انتقاد از اینکه چرا قوانینی وضع نمی شود که بتوان از نیروی کار خارجی استفاده کرد، گفت: یکی از گزینه های تامین نیروی برای واحدهای تولیدی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد دست فروشی و پیک موتوری از کارگری در کارخانه بیشتر است

درآمد دست فروشی و پیک موتوری از کارگری در کارخانه بیشتر است