مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:252022-01-18اقتصادي

هیچ مصوبه ای درباره یارانه معیشتی نداشته ایم/ حذف ارز ترجیحی را بررسی می کنیم


تاکنون هیچ مصوبه ای به غیر از آنچه که در لایحه دولت درباره یارانه معیشتی و نقدی آمده، نداشته ایم و به محض تصمیم گیری درباره میزان یارانه، - سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: تاکنون هیچ مصوبه ای به غیر از آنچه که در لایحه دولت درباره یارانه معیشتی و نقدی آمده، نداشته ایم و به محض تصمیم گیری درباره میزان یارانه، آن را اعلام می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 امروز (سه شنبه) مصوبات کمیسیون تلفیق را در جمع خبرنگاران تشریح کرد و گفت: براساس مصوبه این کمیسیون، دولت باید از طریق واگذاری سهام شرکت های بورسی و غیربورسی به میزان 90 هزار میلیارد تومان بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی تسویه کند.

زارع ادامه داد: نمایندگان با انتشار 3 هزار میلیارد تومان اوراق برای مقاوم سازی، نوسازی و تجهیز مدارس و 2 هزار میلیارد تومان برای نوسازی و مقاوم سازی دانشگاه ها موافقت کردند.

همچنین 2 هزار میلیارد تومان منابع برای توسعه آب رسانی، گازرسانی و راه در روستاهای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته تخصیص داده شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رقم های متناقضی درباره میزان یارانه نقدی سال آینده مطرح شده و چرا هنوز رقم صحیح آن اعلام نشده است؟، توضیح داد: این موضوع در تبصره 14 بررسی می شود لذا هنوز بررسی آن آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مصوبه ای درباره یارانه معیشتی نداشته ایم/ حذف ارز ترجیحی را بررسی می کنیم

هیچ مصوبه ای درباره یارانه معیشتی نداشته ایم/ حذف ارز ترجیحی را بررسی می کنیم