مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:152022-01-18اقتصادي

میزان یارانه سال آینده هنوز مشخص نیست/ حذف ارز ترجیحی را بررسی می کنیم


تاکنون هیچ مصوبه ای به غیر از آنچه که در لایحه دولت درباره یارانه معیشتی و نقدی آمده، نداشته ایم و به محض تصمیم گیری درباره میزان یارانه، - رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 امروز (سه شنبه) مصوبات کمیسیون تلفیق را در جمع خبرنگاران تشریح کرد و گفت: براساس مصوبه این کمیسیون، دولت باید از طریق واگذاری سهام شرکت های بورسی و غیربورسی به میزان 90 هزار میلیارد تومان بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی تسویه کند.

زارع ادامه داد: نمایندگان با انتشار 3 هزار میلیارد تومان اوراق برای مقاوم سازی، نوسازی و تجهیز مدارس و 2 هزار میلیارد تومان برای نوسازی و مقاوم سازی دانشگاه ها موافقت کردند.

همچنین 2 هزار میلیارد تومان منابع برای توسعه آب رسانی، گازرسانی و راه در روستاهای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته تخصیص داده شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رقم های متناقضی درباره میزان یارانه نقدی سال آینده مطرح شده و چرا هنوز رقم صحیح آن اعلام نشده است؟، توضیح داد: این موضوع در تبصره 14 بررسی می شود لذا هنوز بررسی آن آغاز نشده است.

ضمن آنکه کمیسیون تلفیق بودجه تاکنون هیچ مصوبه ای به غیر از آنچه که در لایحه دولت درباره یارانه معیشتی و نقدی آمده، نداشته است البته شاید برخی همکاران نظرات و محاسبات شخصی خود را بیان کرده باشند اما به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان یارانه سال آینده هنوز مشخص نیست/ حذف ارز ترجیحی را بررسی می کنیم

میزان یارانه سال آینده هنوز مشخص نیست/ حذف ارز ترجیحی را بررسی می کنیم