مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:102022-01-18اقتصادي

بازار فارس روزانه رصد می شود


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: با مدیریت استاندار و همکاری مطلوب بین دستگاه های ذی ربط بازار در استان روزانه رصد می شود.

- مجتبی دهقان پور سه شنبه 28 دی در حاشیه کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار که با حضور استاندار فارس در محل سازمان جهاد کشاورزی تشکیل شد، تاکید کرد: ذخایر راهبردی بسیار مناسب است و هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم.

او با اشاره تولید مناسب و مدیریت مطلوب در سطح استان فارس، خاطرنشان کرد: آرامش بخشی و تعادل خوبی در بازار و در عمده محصولات حاکم است.

دهقان پور؛ شناسایی فروشگاه های امین با کمک اتاق اصناف را از مصوبات نشست کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار برشمرد و اظهار کرد: هدف راه اندازی این فروشگاه ها عرضه کالا با نرخ مصوب برای اقشار کم درآمد است.

او به راه اندازی فروشگاه هایی برای عرضه محصولات کشاورزی با همکاری سازمان میادین و تره بار شهرداری نیز گریزی زد و افزود: در روزهای آتی با شهرداری در این زمینه نشست های برگزار می شود.

به گفته سرپرست سازمان جهاد کشاورزی فارس، فروشگاه های مذکور با هدف عرضه مستقیم محصول از مزرعه و کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کننده راه اندازی می شود و امیدواریم حسب دستور استاندار تا دهه مبارکه فجر این فروشگاه ها در نقاطی از استان فارس مستقر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار فارس روزانه رصد می شود

بازار فارس روزانه رصد می شود