مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:102022-01-18سياسي

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان معارفه شد


با حضور معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «محمد رعیت» به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان معارفه شد.

- ، ظهر سه شنبه با حضور معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استان، محمد رعیت به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان معارفه شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: هر چند در خصوص مباحث فرهنگی سخنان و اظهارنظر های زیادی می شود اما فرهنگ به عنوان اولویت مدیران ارشد استان نیست.

غلامرضا منتظری افزود: یکی از مباحثی که موجب رونق مباحث فرهنگی در استان می شود توجه به توسعه و ایجاد فضاهای فرهنگی در استان است.

وی به عنوان نمونه به وجود تالار فخر الدین اسعد گرگانی در مرکز استان اشاره کرد و گفت: استفاده از این فرصت سبب شده است تا فعالیت های نمایشی در استان در سطح قابل قبولی قرار بگیرد.

منتظری اعلام کرد: گلستان در حوزه های مختلف فرهنگ و هنر پرچمدار بوده است، بزرگان و هنرمندان متعددی در بخش های فرهنگی و قرآنی، شعر و موسیقی در گلستان فعال هستند که باید از ثمره این نخبگان بهره گیری کرد.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان هم در این مراسم گفت: مدیریت فضای مجازی باید یکی از اولویت های مدیر کل جدید فرهنگ و ارشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان معارفه شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان معارفه شد