مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:002022-01-18سياسي

راهبردهای حوزه انرژی در اسناد ملی و استانی یزد واکاوی شد


دومین پنل تخصصی با موضوع «انرژی از منظر اسناد ملی و استانی آمایش سرزمین» با حضور 60 نفر صاحبنظران استان یزد در سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد برگزار شد.

- ایسنا/یزد دومین پنل تخصصی با موضوع انرژی از منظر اسناد ملی و استانی آمایش سرزمین با حضور 60 نفر صاحبنظران استان یزد در سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد برگزار شد.

یدالله سبوحی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف و مدیر مطالعات بخش انرژی سند ملی آمایش در این نشست که به مدت سه ساعت و با مشارکت حضوری و مجازی صاحب نظرانی از جمله رییس و معاونان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مسئولان شرکت برق منطقه ای یزد، نمایندگان شرکت گاز استان، دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، خانه صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، شرکت های فناور و اساتید دانشگاه ها برگزار شد، وضعیت مصرف انرژی و یارانه این بخش را در کشور تشریح و تحلیل کرد.

در این نشست تخصصی همچنین راهبردها و سیاست های حوزه انرژی در سند ملی آمایش سرزمین، انرژی در سند آمایش سرزمین استان، سیمای انرژی برق استان، سیمای انرژی گاز استان و بازار انرژی مورد بحث و تبادل نظر و واکاوی قرار گرفت.

گفتنی است؛ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در راستای ماموریت های خود، تمهیدات لازم به منظور فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مفاد سند آمایش را در قالب برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبردهای حوزه انرژی در اسناد ملی و استانی یزد واکاوی شد

راهبردهای حوزه انرژی در اسناد ملی و استانی یزد واکاوی شد