مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:002022-01-18اقتصادي

خسارت 3 میلیاردی برف به زیر ساخت های برق در اقلید


مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اقلید گفت: بارش برف طی روزهای اخیر، موجب وارد شدن بیش از 3 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت های شبکه توزیع برق شده است.

- ، حسن مطلبی افزود: به دنبال بارش برف سنگین روز 24 دی در شهرستان اقلید و علیرغم آمادگی موجود در سطح نیروها و تجهیزات، شاهد وارد شدن خساراتی به شبکه های توزیع برق در این شهرستان بودیم.

او با بیان اینکه، پس از اعلام پیش بینی هواشناسی از روز 23 دی نیروهای توزیع برق در شهرستان اقلید، به حالت آماده باش در آمدند، گفت: روز جمعه با توجه به سنگینی بارش برف، 9 گروه متشکل از مسئولین نواحی، پرسنل بهره برداری، پشتیبانی و اتفاقات به نقاط مختلف شهرستان اعزام شدند.

مطلبی افزود: باوجود آمادگی، متاسفانه به دلیل شدت بارش ها، خساراتی به شبکه های فشار متوسط و 31 اصله پایه، مقره بشقابی و سوزنی و سایر تجهیزات وارد و منجر به خاموشی چندین ساعته در برخی از خطوط شبکه توزیع برق این شهرستان شد.

مدیر برق اقلید با بیان اینکه حجم ریالی خسارت ها 3 میلیارد و 240 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: با توجه به لزوم تأمین برق مطمئن و پایدار، نیروهای عملیاتی و سیمبانان این مدیریت، با آمادگی کامل در همان ساعات اولیه در محل حضور یافته و نسبت به ترمیم و اصلاح شبکه های آسیب دیده و برقدار کردن شبکه اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 3 میلیاردی برف به زیر ساخت های برق در اقلید

خسارت 3 میلیاردی برف به زیر ساخت های برق در اقلید