مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:552022-01-18اجتماعي

وزیر کشور: دانشگاه ها و مدارس حضوری شوند


برای تقویت نظام آموزشی کشور باید مدارس و دانشگاههای کشور هرچه سریع تر بازگشایی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - احمد وحیدی گفت: با روند مناسب واکسیناسیون افراد بالای 12 سال در کشور دلیلی برای تداوم روند تعطیلی مدارس و دانشگاه ها وجود ندارد.

وزیر کشور که در نشست مشترک با وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش در جهت اجرای دستور رییس جمهور نسبت به هماهنگی وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش و بهداشت برای بازگشایی مدارس و دانشگاهها سخن می گفت بیان کرد ادامه تعطیلی مراکز علمی به آینده علمی کشور آسیب می زند و برای همین بایستی مقدمات بازگشایی مدارس با دستورالعمل های بهداشتی فراهم شود.

وحیدی در ادامه صحبت های خود بر لزوم برگزاری حضوری امتحانات و پایان نامه ها و رساله های دانشجویی تاکید کرد و گفت معمولا امتحانات با فاصله برگزار می شود و همچنین پایان نامه های دانشجویی با حضور چند استاد در کلاس کاملا با اصول بهداشتی هم مطابقت دارد و برای همین نباید این برنامه ها از این پس به صورت آنلاین برگزار شود.

وزیر کشور تاکید کرد تلاش داریم با تقویت روند واکسیناسیون و همچنین رعایت اصول بهداشتی نظیر استفاده از ماسک ضمن حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان، فرایند تحصیل و آموزش هم شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: دانشگاه ها و مدارس حضوری شوند

وزیر کشور: دانشگاه ها و مدارس حضوری شوند