مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:352022-01-18سياسي

موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی کانون تفکر وزارت علوم است


رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی گفت: این موسسه کانون تفکر وزارت علوم است و ماموریت آن کمک به تصمیم سازی و برنامه ریزی در تمام ارکان آموزش عالی بوده و منحصر به بخش آموزش نیست.

- به نقل از وزارت علوم، دکتر علی باقر طاهری نیا در نشستی که پس از بازدید دکتر صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم و دکتر شریفی مدیرکل سیاستگذاری و برنامه ریزی پژوهشی این وزارت از مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی برگزار شد، گفت: این مؤسسه با اتکا به پنج دهه قدمت پژوهشی و انجام پژوهش های کلان و ملی بازوی مشورتی مدیران وزارت علوم است.

وی در گزارشی از تاریخچه تأسیس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی گفت: این مؤسسه در سال 1348 به عنوان مؤسسه تحقیقات و برنامه ریزی علمی و آموزشی ایجاد شد و ماموریت هایی که برای آن در نظر گرفته شده بود به قدری مهم بود که ساختار اداری بسیار مفصلی برای آن پیش بینی شده بود و در چارت سازمانی آن تعداد زیادی هیئت علمی و کارشناس و چندین معاونت وجود داشت و حتی برای آن هیئت ممیزه مستقل ای پیش بینی شده بود.

وی با اشاره به اینکه در سال 1369 با توجه به ضرورت ویژه ای که برای مأموریت های خاص مؤسسه احساس می شد، این مؤسسه مجدداً با عنوان مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی در شورای گسترش وزارت علوم مورد تصویب قرار گرفت گفت: در گذشته هرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی کانون تفکر وزارت علوم است

موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی کانون تفکر وزارت علوم است