مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:352022-01-18سياسي

بیش از 8 هزار امامزاده در سطح کشور وجود دارد


اختتامیه کنگره ملی امام زاده یحیی بن زید (ع) با هدف معرفی این امامزاده واجب التعظیم 4 بهمن ماه با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری برگزار می شود.

- اختتامیه کنگره ملی امام زاده یحیی بن زید (ع) با هدف معرفی این امامزاده واجب التعظیم 4 بهمن ماه با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری اختتامیه کنگره ملی امام زاده یحیی بن زید (ع) از نوادگان امام سجاد (ع) با هدف معرفی این امامزاده واجب التعظیم و جایگاه آن در تاریخ تشیع و آثار و برکات این بقعه متبرکه در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: بقعه حضرت یحیی بن زید (ع) در شهرستان گنبد کاووس قرار دارد و منشأ خیر و برکات به شمار می رود.

ایشان از امامزادگان شناخته شده و شاخص هستند از این جهت کنگره ای را برای معرفی شخصیت و موضوعات مرتبط با این امامزاده محترم طراحی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه شرایط کرونایی را دلیل به تأخیر افتادن اختتامیه این کنگره بیان و عنوان کرد: با توجه به بهتر شدن شرایط بهداشتی فرصت را مغتنم شمرده و بر آن شدیم تا اختتامیه کنگره را مقارن با ایام ولادت حضرت زهرا (س) در روز 4 بهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 8 هزار امامزاده در سطح کشور وجود دارد

بیش از 8 هزار امامزاده در سطح کشور وجود دارد