مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:352022-01-18سياسي

غیرتمندی و وسعت خدمت رسانی ویژگی گروه های جهادی است


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه غیرتمندی و وسعت خدمت رسانی ویژگی اصلی گروه های جهادی است گفت: طعم شیرین خدمت توسط این گروه ها در شهره نیزا حس شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در سومین دوره انتخابات مجمع جهادگران و آیین تجلیل از 200 گروه جهادی برتر استان همدان با اشاره به سه ویژگی اصلی گروه های جهادی اظهار کرد: گروه جهادی حاضر در این جلسه غیرتمند هستند که وقتی مشکلات کشور را دیدند وارد عمل شدند تا آنها را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه این غیرت ها باید در افرادی که مسئولیت بیشتری دارند بیشتر دیده شود گفت: رهبر معظم انقلاب به این مسئله اشاره کردند تا موضوع تقویت شود، مگر می شود غیرتمندی مشکلات و مسائل کشور را دید و وارد عمل نشد؟ نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه سرعت کار گروه جهادگران نیز حائز اهمیت که باعث پیشبرد بهتر امور می شود چراکه متاسفانه برخی از مشکلات جامعه به خاطر اهمال کاری هاست افزود: وسعت خدمت رسانی از دیگر مزیت های کار جهادگران است.

وی خاطرنشان کرد: خیلی اوقات می بینیم یک جوان جهادی با کمترین امکانات بیشترین بهره برداری را در دورترین نقاط دارد که این باید عمومیت یابد و طعم شیرین خدمت توسط گروه جهادی در داخل شهرها هم حس شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرتمندی و وسعت خدمت رسانی ویژگی گروه های جهادی است

غیرتمندی و وسعت خدمت رسانی ویژگی گروه های جهادی است