مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:352022-01-18بين الملل

ناتو، باکو و ایروان را «شرکای ارزشمند» این ائتلاف خواند


به دنبال سفر اخیر «خاویر کلمینا» نماینده ویژه دبیرکل ناتو در حوزه قفقاز و آسیای مرکزی به منطقه، این ائتلاف غربی جمهوری آذربایجان و ارمنستان را شرکای ارزشمند ناتو خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که تنش ها در منطقه قفقاز همچنان خبرساز است، مقام ناتو بر روابط خوب این ائتلاف با باکو و ایروان تاکید کرد.

خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان، روز سه شنبه (امروز) گزارشی درباره سفر اخیر خاویر کلمینا نماینده ویژه ناتو در حوزه قفقاز و آسیای مرکزی به باکو منتشر کرد.

طبق این گزارش، نماینده ناتو با اشاره به سفر خاویر کلمینا که دستیار دبیرکل در امور سیاسی و سیاستگذاری امنیتی را نیز برعهده دارد اعلام کرد که این ائتلاف نظامی غربی منتظر ادامه گفت و گوهای سیاسی در سطح بالا و همکاری عملی گسترده با جمهوری آذربایجان است.

به گفته نماینده ناتو، خاویر کلمینا در جریان سفر اخیر خود، با تعدادی از مقام های جمهوری آذربایجان دیدار و درباره همکاری ناتو و جمهوری آذربایجان گفت و گو کرد.

وزیر خارجه جمهوری آذربایجان و نماینده ویژه ناتو   در بیانیه ناتو درباره سفر نماینده ویژه این ائتلاف غربی به جمهوری آذربایجان به تنش های این کشور با ارمنستان نیز اشاره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناتو، باکو و ایروان را «شرکای ارزشمند» این ائتلاف خواند

ناتو، باکو و ایروان را «شرکای ارزشمند» این ائتلاف خواند