مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:202022-01-18فناوري

سیم کارت شخصی وسیله تبلیغات پیامکی نیست/ مسیرهای شناسایی سیم کارت های متخلف


سازمان تنظیم مقررات ارتباطات با تاکید بر اینکه سیم کارت شخصی وسیله تبلیغات پیامکی نیست، از پیگیری رسیدگی قضایی به تخلف برخی دفاتر صادرکننده سیم کارت های متخلف خبر داد.

- به نقل از رگولاتوری، پیمان قره داغی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اعلام کرد: اپراتورها مکلف شدند به مشترکان خود پیامکی مبنی بر اینکه ارسال پیامک از سیم کارت های شخصی تخلف است، ارسال کنند.

چون سیم کارت های شخصی وسیله تبلیغات نیست و بر اساس قانون، مشترکی که می خواهد تبلیغات پیامکی داشته باشد، حتماً باید از طریق پنل های ارسال پیامک انبوه اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه رگولاتوری از سه مسیر، شماره های متخلف را شناسایی می کند، گفت: یکی از این روش ها، سامانه مدیریت کشف تخلف (FMS) رگولاتوری است که به صورت مداوم رفتار مشترکان را بررسی می کند.

علاوه بر این، اپراتورها را نیز مکلف کرده ایم که سامانه FMS خود را راه اندازی و سیم کارت های شخصی متخلف را شناسایی و آنها را مسدود کنند.

این سامانه بر اساس قواعد تعریف شده و رفتارسنجی ارسال کنندگان پیامک راه اندازی شده است که بر اساس تشخیص و محدودسازی ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی سیم کارت های شناسایی شده، عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیم کارت شخصی وسیله تبلیغات پیامکی نیست/ مسیرهای شناسایی سیم کارت های متخلف

سیم کارت شخصی وسیله تبلیغات پیامکی نیست/ مسیرهای شناسایی سیم کارت های متخلف