مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:202022-01-18اجتماعي

دمای هوای یزد در روزهای آیند به منفی 10 درجه می رسد/هشدار هواشناسی به گلخانه داران


رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به تغییرات جوی پیش روی استان در روزهای آینده، گفت: با توجه به ورود دو سامانه بارشی برای روزهای آینده استان یزد دمای منفی هفت تا 10 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

- سید عباس میرحسینی، رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس در این استان با اشاره به اهمیت تغییرات جوی در روزهای آینده، اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده برای دمای هوای استان یزد در روزهای آینده دمای منفی پنج درجه پیش بینی می شود.

وی رعایت مسائل ایمنی و پرهیز از ترددهای غیرضروری را لازم دانست و  افزود: با نفوذ سامانه پرفشار از روز جمعه دمای هوای استان یزد با کاهش قابل ملاحظه ای روبرو خواهد شد و هفت تا 10 درجه نیز افت دما خواهیم داشت.

رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی استان یزد در ادامه با هشدار به گلخلانه داران، توصیه کرد: با توجه به برودت هوا نسبت به تنظیم دمای داخل گلخانه ها اقدام و شهروندان هم نسبت به عایق بندی لوله های آب خود اقدام نمایند.

میرحسینی تصریح کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، از اوایل وقت امروز افزایش ابر در مناطق جنوبی و ارتفاعات بارش پراکنده برف و باران، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید بعضاً با گردوخاک و از بعدازظهر امروز بتدریج کاهش ابر و کاهش دما پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای یزد در روزهای آیند به منفی 10 درجه می رسد/هشدار هواشناسی به گلخانه داران

دمای هوای یزد در روزهای آیند به منفی 10 درجه می رسد/هشدار هواشناسی به گلخانه داران