مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:152022-01-18اجتماعي

مدارس استثنایی خراسان رضوی حضوری شد/مهدهای کودک باید مجوز بازگشایی بگیرند


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به از سرگیری فعالیت حضوری مدارس استثنایی استان گفت: مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی برای بازگشایی باید مجوز دریافت کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به از سرگیری فعالیت حضوری مدارس استثنایی استان گفت: مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی برای بازگشایی باید مجوز دریافت کنند.

قاسمعلی خدابنده بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد، در هر استانی که فردی مبتلا به اُمیکرون مشاهده گردید، شرایط خاصی در استان اعلام شود، از جمله استان هایی که سوش جدید اُمیکرون در آن مشاهده شد استان خراسان رضوی بود، لذا ستاد استانی مقابله با کرونا بر اساس مشاهدات و پارامترهای موجود و نگرانی بابت سلامت نوآموزان، خانواده ها و همکاران در مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی تصمیم به تعطیلی این مدارس و مراکز گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس بازدید های به عمل آمده توسط دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش از مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی، نگرانی بابت سلامت نوآموزان وجود داشت، چرا که این نو آموزان امکان رعایت دستورالعمل های بهداشتی را نداشتند و احتمال اینکه ویروس را به خانواده منتقل کنند و پیک مجدد را در استان شاهد باشیم وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس استثنایی خراسان رضوی حضوری شد/مهدهای کودک باید مجوز بازگشایی بگیرند

مدارس استثنایی خراسان رضوی حضوری شد/مهدهای کودک باید مجوز بازگشایی بگیرند