مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:152022-01-18اجتماعي

آخرین خبرها از بارش برف و باران در سراسر کشور


طی یک هفته گذشته بارش سنگین برف و باران در اکثر نقاط کشور باعث مسدود شدن راه های مواصلاتی، سیلاب، ریزش بهمن و آبگرفتگی معابر و خانه های مردم شد به حدی که چندین روستا تخلیه شدند.

- جزییات تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی در روز سه شنبه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای، جزییات تعطیلی مدارس استان را فردا، سه شنبه، 28 دی ماه اعلام کرد.

بر این اساس، به علت بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا فردا سه شنبه، 28 دی ماه؛ در ملکان، کندوان، ترکمانچای و تیکمه داش کلیه ی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در هشترود و اهر مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل و مدارس شهری نیز در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در چاراویماق مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل و مدارس شهری نیز استثنایی و پیش دبستانی در شیفت صبح تعطیل و بقیه ی پایه های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد.

در هریس مدارس استثنایی و پیش دبستانی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل و بقیه پایه های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از بارش برف و باران در سراسر کشور

آخرین خبرها از بارش برف و باران در سراسر کشور