مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:502022-01-18سياسي

تبلیغ چهره به چهره جزو مؤثرترین و کارآمدترین روش های تبلیغ دین است


در کنار ضرورت استفاده مبلغان از فناوری های نوین ارتباطی و رسانه های نوظهور، اما باید توجه داشت که همچنان شیوه سنتی تبلیغ چهره به چهره و بی واسطه جزو مؤثرترین و کارآمدترین روش های تبلیغ دین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار ائمه جماعات حاشیه شهر مشهد اظهار کرد: تبلیغ چهره به چهره در عین سادگی کارکرد زیادی داشته و بسیار در معرفت افزایی و عمق بخشی به اعتقادات دینی مخاطبان مؤثر است.

وی با تأکید بر نفوذ رسانه های نوین در جوامع و لزوم استفاده از آن ها در امر تبلیغ دین، خاطرنشان کرد: در کنار ضرورت استفاده مبلغان از فناوری های نوین ارتباطی و رسانه های نوظهور، اما باید توجه داشت که همچنان شیوه سنتی تبلیغ چهره به چهره و بی واسطه جزو مؤثرترین و کارآمدترین روش های تبلیغ دین است.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به تلاش جریان‎ های انحرافی برای جذب جوانان، ابراز کرد: همواره جهان اسلام با فرقه های انحرافی روبه رو بوده و مستکبران تلاش کرده اند با ظهور آن‎ها در جوامع و ایجاد گرایش به این نوع جریان های دروغین به ویژه در میان جوانان، فطرت الهی آن ها را در راستای اهداف شیطانی و مستکبرانه خود منحرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ چهره به چهره جزو مؤثرترین و کارآمدترین روش های تبلیغ دین است

تبلیغ چهره به چهره جزو مؤثرترین و کارآمدترین روش های تبلیغ دین است