مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:302022-01-18اجتماعي

آغاز بازگشایی محورهای روستایی در زنجان/ نمک پاشی در دمای زیر 10 درجه کاربردی ندارد


معاون راهداری اداره کل راه داری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به پایین بودن دما در سطح استان اشاره کرد و گفت: با توجه به بازگشایی مسیرهای اصلی، - جواد یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برودت هوا در استان زنجان بعد از بارش های شب و روز گذشته اشاره و اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی در حال حاضر سه محور زنجان به طارم، تهم به چورزق و دندی به تکاب همچنان مسدود است.

معاون راهداری اداره کل راه داری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به پایین بودن دما در سطح استان اشاره و تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مسیرهای اصلی، راهداران فعالیت در محورهای روستایی که تخمین زده شده حدود 150 راه روستایی هنوز مسدود باشند که بیشتر در شهرستان های زنجان و ماهنشان هستند، را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه شرایط جوی بازگشایی محورها را مشکل کرده است چرا که عملاً در دمای بالای 10 تا 12 درجه زیر صفر نمک باشی جواب نمی دهد، ادامه داد: افزایش دما و مساعد شدن شرایط جوی بازگشایی محورها را تسهیل خواهد کرد.

یوسفی با اشاره خطر یخ زدگی با توجه به فراهم بودن شرایط جوی در محورها به علت دمای پایین تاکید کرد: رانندگان برای رانندگی در محورهای استان زنجان، ضمن اطمینان از سلامت خودروی خود، تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، پوشش گرم و سوخت همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازگشایی محورهای روستایی در زنجان/ نمک پاشی در دمای زیر 10 درجه کاربردی ندارد

آغاز بازگشایی محورهای روستایی در زنجان/ نمک پاشی در دمای زیر 10 درجه کاربردی ندارد