مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:302022-01-18سياسي

مدیرعامل بنیاد باران : جلسات خاتمی با روحانی، ناطق نوری، حسن خمینی تشکیلاتی نیست


جلسات آقای خاتمی تشکیلاتی نیست، شاید دیدارها و دیدوبازدیدهایی داشته باشند، ولی هیچ جلسه تشکیلاتی که بخواهند راجع به انتخابات های آینده یا بحث های اینچنینی بین آقایان صورت بگیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، معمولا در فاصله بین انتخابات ریاست جمهوری و مجلس جنس فعالیت گروه های سیاسی با روزهای نزدیک به انتخابات تفاوت دارد، گفت وگوهای پشت صحنه و جلسات داخلی سیاسیون در این روزها هم احتمالا از این قاعده پیروی می کند.

به خصوص چهره های اصلاح طلب که حالا نه در دولت و نه در مجلس حضور ندارند، فرصت و امکان بیشتری برای برگزاری جلسات محفلی داخلی دارند.

در روزهای اخیر خبرهایی درباره جلسه برخی چهره های اصلاح طلب منتشر شده است.

برای پیگیری این خبرها و بررسی اینکه این جلسات در چه سطحی و با چه برنامه ای انجام شده است، با جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران و از فعالان سیاسی اصلاح طلب نزدیک به سیدمحمد خاتمی گفت وگو کردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا جلسات سیدحسن خمینی با سیدمحمد خاتمی، ناطق نوری و حسن روحانی واقعیت دارد، گفت: البته جلسات آقای خاتمی با این افراد تشکیلاتی نیست، شاید دیدارها و دیدوبازدیدهایی داشته باشند، ولی هیچ جلسه تشکیلاتی که بخواهند راجع به انتخابات های آینده یا بحث های اینچنینی بین آقایان صورت بگیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بنیاد باران : جلسات خاتمی با روحانی، ناطق نوری، حسن خمینی تشکیلاتی نیست

مدیرعامل بنیاد باران : جلسات خاتمی با روحانی، ناطق نوری، حسن خمینی تشکیلاتی نیست