مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:302022-01-18اقتصادي

رایزنی ایران و قطر برای همکاری در بخش آب و برق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در گفت وگوی تلفنی با شیخ محمد الثانی وزیر صنعت و تجارت قطر با اشاره به همکاری های موجود دو کشور، - در گفت وگوی وزیر نیروی ایران و وزیر صنعت و تجارت قطر بر توسعه همکاری در حوزه های آب، برق و اقتصادی و همچنین بر گسترش فرصت های سرمایه گذاری در موضوعات مختلف حوزه انرژی های تجدیدپذیر، گردشگری، درمانی و .

در ایران بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در گفت وگوی تلفنی با شیخ محمد الثانی وزیر صنعت و تجارت قطر با اشاره به همکاری های موجود دو کشور، بر توسعه و افزایش این روابط تاکید کرد.

در این گفت وگوی تلفنی، برای تشکیل شورای مشترک تجار به ریاست رییس اتاق بازرگانی دو کشور توافق شد تا هشتمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر بعد از ماه رمضان برگزار شود.

همچنین دو طرف در خصوص بهبود وضعیت شیوع کوید 19 در کشور های ایران و قطر و گذر از شرایط بحرانی نیز تبادل نظر کردند.

محرابیان با بیان اینکه رویکرد دولت آیت الله رییسی، گسترش تعاملات بین المللی با همسایگان است، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد گسترش روابط دو کشور بوده و انتظار داریم روابط دو کشور نه تنها خوب بلکه ممتاز باشد و سطح روابط تجاری دو کشور هم پایه روابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ایران و قطر برای همکاری در بخش آب و برق

رایزنی ایران و قطر برای همکاری در بخش آب و برق