مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:302022-01-18سياسي

پیگیری مشکلات مردم شیراز با حضور نماینده مجلس و مدیران اجرایی


ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس و 7 مدیر دستگاه اجرایی شهرستان شیراز، با حضور در محله ده پیاله واقع در جنوب شهر شیراز، مشکلات مردم این منطقه را در دیدار رودرو پیگیری کردند.

- ، در این دیدار که در مسجد صاحب الزمان بلوار ابوذر غفاری (محله ده پیاله) شیراز برگزار شد، مدیر کل اتباع خارجی استان، مدیر آبفای شیراز، شهردار منطقه 2، رییس اداره تربیت بدنی شیراز، جانشین فرمانده انتظامی شیراز، نمایندگان ادارات اوقاف و برق شیراز حضور داشتند و هر کدام جداگانه مسائل و مشکلات مردم را رودررو پیگیری کردند.

ابراهیم عزیزی در حاشیه این نشست میدانی با تاکید بر ارتباط مستمر مردم و مسؤولان گفت: فلسفه این دیدارها از بین بردن فاصله ها بین مدیران و مردم است و اینکه مردم حس کنند که مسؤولان پیگیر مشکلات آنها هستند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی مسجد را کانون ارتباطات صمیمانه و مکانی برای همدلی ها عنوان و خاطرنشان کرد: حضور مسؤولان در مساجد و ارتباط رودررو با مردم آن هم در یک مکان معنوی همچون مساجد، همدلی ها را به دور از تشریفات اداری، بیشتر خواهد کرد و الگویی برای تشریک مساعی ها در ابعاد گوناگون خواهد بود.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان نیز گفت: بنای ما این است که با حضور مدیران مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکلات مردم شیراز با حضور نماینده مجلس و مدیران اجرایی

پیگیری مشکلات مردم شیراز با حضور نماینده مجلس و مدیران اجرایی